International Week Kampagne

I mellem uge 39 0g 40 havde vi et nyt projekt der omhandlede International Week. International Week er en kampagne skabt af Erhvervsakademiet Lillebælt, i forsøget på at få undervisere, fra verden over, på besøg. Idéen er at dele viden om undervisning med hinanden, så de sammen kan blive stærkere.

Vores opgave var at designe en hjemmeside der skulle informere potentielle gæster om eventet.

Cup of Knowledge

Cup of Knowledge
Cup of Knowledge

Den første idé jeg fik var et lille stykke grafik der kunne bruges til hjemmesiden. Jeg tænkte at jeg ville finde en fællesnævner for underviserer. I dette tilfælde blev det så til viden og kaffe – sat sammen.
Viden, fordi at det er dét underviserer står for, og kaffe fordi det skaber fællesskab og fordi at underviserer, som man jo ved, drikker ufatteligt meget kaffe. 😉

Det blev så til denne kop, Cup of Knowledge, som tog et godt stykke tid at lave, da jeg ikke har forfærdeligt meget kendskab til at tegne. Ikke desto mindre er jeg tilfreds med resultatet.

Hjemmesiden

International Week Mockup
International Week Mockup

I forhold til hjemmesiden, gik jeg efter det enkelte design, men alligevel pænt at kigge på. Jeg må være ærlig og sige, at der ikke er noget af grafikken der har nogen dybere mening. Den var heller ikke just et hit hos underviserne, som synes den var for rodet. Men de synes at datoen og logoet i højre hjørne så professionelt ud. Logoet er i øvrigt designet af Mikkel Norup.

Animeret Banner

Min kop fik en funktion. Den skulle bruges i det animeret banner, som hjemmesiden obligatorisk skulle indeholde. Simpelt koncept: To kopper støder mod hinanden, og sammen danner de en damp af viden.

Klik på billedet for at se animationen.
Klik på billedet for at se animationen.

Gem

Forfatter: Rasmus Overgaard

Multimediedesigner / Musiker

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *